STUDIEKEUZE CAMPAGNE KIJK ROND VAN START!

- HvA Centraal

Vanaf de start van het nieuwe studiejaar is door alle studiekeuzecommunicatie- en instroomcollega’s gezamenlijk hard gewerkt om studiekiezers een goed beeld van de HvA en de opleidingen te kunnen bieden met online studiekeuzeactiviteiten. Op 7 november vindt de eerste open dag van dit studiejaar plaats, volledig online.

In de aanloop naar de open dagen op 7 november en 12 december voeren we vanaf 16 oktober campagne om onze zichtbaarheid online en in de stad te vergroten. De studiekeuzecampagne Kijk Rond richt zich op scholieren havo en vwo en studenten mbo (en hun ouders) die dit jaar of volgend jaar eindexamen doen. Creative Business-studenten Amor Hailand en Ashwin Gowrie en Pabo-studenten Kayleigh Mulder en Quinten Slinger zijn de gezichten van de campagne. Zij figureren in een aantal foto’s, video’s en vlogs rond het onderwerp studiekeuze.

Meer weten? Klik hier en kijk op hva.nl/kijkrond!