Reacties

Met smaak de Elf gelezen! Echt leuk ook hoe de studenten bijdragen het geheel nog meer kleur geven en mooie balans van stemmen. Knap gedaan! ANNA TOP DOCENT & TEAMCOORDINATOR BSK Superleuk dat opleidingsmagazine, ik lees het nu voor de tweede keer met veel plezier. LARA PINTEA 3DE JAARS Ik zag het magazine de 11e voorbijkomen online, wat leuk zeg! Bij deze mijn complimenten. Ben benieuwd naar de volgende editie! INEZ VAN BALEN 4DE JAARS Ik vond de editie van 11 verassend positief. Zoals u mij kent ben ik misschien meestal nogal ongenuanceerd in dit soort dingen, maar erg leuk (zeker in deze digitale covid tijden) om te lezen waar andere mensen binnen de opleiding zich mee bezig houden JANNO WESTDORP 3DE JAARS Lekker bezig Bianca ๐Ÿ‘ AYU DAM 3DE JAARS Leuk dat je meewerkt aan het magazine en echt een mooi stuk over de rellen! Het magazine is vermakelijk om te lezen. Ik ben benieuwd naar je volgende stuk! STEFAN HOEK 3DE JAARS Ondanks dat ik het met de inhoud niet eens ben, zeer goed opgeschreven! Complimenten ๐Ÿ˜Š DEAN CASTRICUM 3DE JAARS Yes! Ik ben er ook erg trots op ๐Ÿ˜€ BIANCA OOSTENRIJK 3DE JAARS & REDACTIELID 11 Zojuist het magazine helemaal gelezen. Echt top! Ook onder de indruk van studenten! LOEK VAN KRAAIJ DOCENT Wat een tof initiatief KATJA PASMAN FREELANCER & CREATIVE THINKER Mooi magazine! Ik zou bij een volgende editie wel iets meer gebruik maken van kolommen, alineaโ€™s en kopjes. Dat leest lekkerder. CINDY ISELI HOOFD COMMUNICATIE & INSTROOM Tijdschrift ziet er heel goed uit! ROGIER SCHREUDER 5DE JAARS Mooi hoor! En wat een leuk stukje van โ€˜mijnโ€™ studenten. Die portretjes erbij doen het helemaal. (Helaas is Finn inmiddels gestopt). En dat mijn gedichtje of wat daarvoor moet doorgaan op de voorpagina staat is te veel eer. Dank je wel voor de geboden gelegenheid. WILLEM BERTELS DOCENT.

Wil je ook reageren?